بازم داداش پیدا کردم
 
عشق هرگز نميميرد
عشق هرگز نميميرد
چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, :: 13:38 ::  نويسنده : Roham       

سلام و صدتا سلام به داداشای گلم و خواهرای عزیزم و زن داداشای مهربونم

جانم براتون بگه که من یه دوست داشتم از اول بچگی با هم بزرگ شدیم و این دوست ما یه ترنسه و در اصل داداشیم با هم اقا بعد از مدت ها

ما با همین داداش کاوه خودمون که لینکشم همین بغله همشهری دراومدیم و یکی به داداشامون اضافه شد

خلاصه ما رفتیم کلاس بسکتبال که با یکی از بچه های 22 ساله ترنس آشنا شدم و اونم به جمع ما پیوست

بعد از مدتی فهمیدیم یکی از داداشای دیگمون که همسن خودمه قراره بیاد مدرسه ی ما و هم مدرسه ای بشیم البته بسکتبالم باهامونه

اینم اخرین داداشمون که بسکتبالیست بالاش نداریم و جردنو گذاشته جیب شلوار جینش

اقا در نتیجه ما 6 تا داداش شدیم و یه گروه 6 تایی ترنس باحالیم

بنده کلی خرکیف هستم. الان به جز داداشای گل وبلاگ داداشای دیگه هم دارم

راستی اینم میخواستم بگم من واسه همه داداشا و خواهرای گلم نظر گذاشتم که تشریف بیارین وبم ولی وقتی میرم وبشون میبینم نظر پر

دراورده و رفففففففففته از برادرا و خواهران گلی که به وبم سر میزنن خواهشمندم  به بقیه هم بگن اگه زحمتی نیس تا من برم ببینم چه

مرگشونه این نظرا که در میرن

عزت زیاد



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت1:21---25 تير 1392
سلام

اووووو

چقدر داداش داری تووووووو

نمیگی ما حصودیمون بشه؟ هاااا؟

ممنون که به وبم سر زدی ببخش که من دیر به دیر میام
پاسخ:سلام داداشى اقايى اين چه حرفيه پسر ؛) مگان انجام وظيفس


کاترینا
ساعت14:40---23 تير 1392
سلام مرسی داداشی که به سوالم جواب دادی.....منم لینکیدمت
پاسخ:سلام خواهش ميكنم انجام وظيفه بود! لطف كردين سوال ديگه اى بودم بازم در خدمتم ؛)


سیدحسین
ساعت18:00---21 تير 1392
به سلامتی داداش خوش بگذرون حسابی فقط با این داداشای جدید مارو فراموش نکنی خدانکرده!!

+آپم
پاسخ: سلام داداشی اقایی مگه میشه شما رو فراموش کرد گل پسر اومدم البته اکه بتونم نظر بزارم :( نمیدونم چرا نمیشه بلاگفا نظر بزارم


کاترینا
ساعت13:05---20 تير 1392
ببخشید میشه یه سوال بپرسم...ترنس یعنی چی؟....فکرنکنین خنگم...من واقعا نمیدونم
پاسخ: سلااااام عرض میکنم به به چه سوال خوبی! نه این چه حرفیه! بله افرادی در جامعه هستن که بر خلاف اینکه جسما دختر یا پسر هستن روحشون تمایلاتشون و خواسته ها و علایقشون مخالف اونچه جسمشون هست هستن! من ولی از بچگی خودم رو پسر میدونستم! و سعی دارم فیزیکمو با روحم یکی کنم


sami
ساعت13:36---16 تير 1392
سلام داداش.ایول حالشو ببرین دیگه
پاسخ:سلام داداشى روشن كردى وبمو پسر :) اره فعلا داريم همينكارو ميكنيم ؛)


مهراد
ساعت18:31---15 تير 1392
سلااام داداش..بابا خوشا ب سعادتت..ما ک ازین موقعیتا گیرمون نیومده ولی همین ی داداش رهام واسمون نعمته..

مخلصصصصم..خرکیف باشی همیشه..(خانومم ازین لفظ خرکیف خیلی خوشش اومده..)
پاسخ:سلام دادااااااااش گلمممممم! پسر يدونه اى دردونه اى [گل] داداشى سلام به خانوم برسون. اقايى داداش نوكرتم


Mana
ساعت15:33---14 تير 1392
سلام داداشی تبریک میگم

خیلی اومدم وبت ولی نتونستم نظر بذارم ببخشید داداشی
پاسخ:سلام خواهر من نظر گذاشتين كه! خواهرم منم گرفتار اين موضوع شدم واسه بلاگ فا نميتونم نظر بزارم


سیدمهدی
ساعت20:52---12 تير 1392
سلام داداش رهام عزیز


چطوری داداش


چقدعالی که چندنفری باهم هستید


واقعا به آدم أنگیزه و امیدمیده داشتن دوستایی که أزجنس خودتن و بهترمیفهمنت


موفق باشیپاسخ: سلام داداش گلم. پسر باعث افتخاره به وبم سر ميزنى :) اره داداش نعمتيه به خدا شمام همينطور عزيز دل برادر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام به روى ماه همگى. من رهام و يه تى اس اف تو ام هستم. با افتخار ميگم يه تى اسم چون من ساخته ى خداوندم و اين تصور از همه چى با ارزش تره. من يه مردم و هر كس منو نپذيره به معناى نپذيرفتن خالق منه!منو خانومم منتظر حضور گرم و پر مهر دوستامون هستيم يا على... پروفايل بنده حقير فعال ميباشد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 14030
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1